Vacature ingevuld!
nieuwe medewerker met de juiste capaciteiten vaardigheden en kennis
€4.250*
vaste fee voor het gehele wervingsproces
Optimale organisatie inrichting
inzicht in jouw organisatie en concrete stappen die je kunt zetten ter verbetering
Herken je dit?
Wat houdt de vacature precies in? Wat is een goede wervende tekst? In welke context plaats ik deze rol?
Hoe bereik ik de juiste kandidaten? Heb ik wel het juiste netwerk? Welke kanalen zet ik in?
Ik houd me liever bezig met klanten en mijn vak.
Werving & selectie via een bureau is duur. Kan dat niet anders?
Métier begeleidt u graag bij werving & selectie
20 jaar ervaring met werving & selectie voor mkb familiebedrijven
Gericht op MT-, coördinerende- of specialistische middenkaderrollen
We nemen ruim de tijd om jouw onderneming te leren kennen en een gedetailleerd beeld te krijgen van de in te vullen rol
Advies over de inhoud van de rol zodat deze het meeste bij zal dragen aan jouw onderneming en complementair is aan jouw team
Vanuit oprechte interesse, met aandacht, samenwerking en voor een vaste fee.
We vertellen je er graag meer over!
Wat kunnen we voor jou betekenen?
Zo gaan wij te werk
Kennismaken en inventariseren
Vertel ons over
jouw uitdagingen
het ontstaan van de vacature
Wij helpen je door
jouw organisatie in kaart te brengen met onze tools Taak inZicht®, en Proces inZicht®
vragen te stellen als: wat is gezien de product-markt combinatie de meest ideale organisatie inrichting? Wat is complementair aan het huidige team qua competenties, talenten en menstype?
Schrijven van een wervende tekst
Met de verkregen input komen wij samen met jou tot de gewenste rol en schrijven wij de vacature tekst. We schrijven een vacature tekst:
die maximaal wervend is beschreven
die tegelijkertijd de waarheid geen geweld aan doet
die inhoudelijk klopt
met een functietitel die aanspreekt
Vacature uitzetten en cv's selectie
We zetten de vacature uit via diverse vacaturekanalen, LinkedIn en onze database
We selecteren samen met jou de kandidaten uit de binnengekomen cv’s
Videogesprekken
We voeren samen met jou de eerste ronde videoconferentie gesprekken met de geselecteerde kandidaten
Na de videogesprekken ontvangt je van ons de factuur van €4.250.-
*Wil je dat we daarna ook begeleiden met bijvoorbeeld de vervolggesprekken? Dan rekenen wij € 125 per uur.
Wat wij nog meer voor je kunnen doen
Naast werving & selectie vinden wij het enorm leuk om mee te denken en te adviseren over de meest optimale inrichting van jouw onderneming. Onze tools Taak inZicht®, Proces inZicht® en de 7Life communicatiescan zijn hierbij belangrijke hulpmiddelen.
Taak inZicht® geeft inzicht in de taken die de medewerkers uitvoeren en geeft antwoord op de vraag of dit eigenlijk wel logisch is. Daarnaast zetten we deze tool regelmatig in als hulpmiddel bij werving & selectie om een gedetailleerd beeld van functies te krijgen.
Proces inZicht® brengt bedrijfsprocessen in kaart en geeft knelpunten weer. Vervolgens kan er gewerkt worden naar oplossing van de knelpunten en het inrichten van optimale bedrijfsprocessen.
7Life communicatiescan geeft o.a. inzicht in talenten en welke stijlen van samenwerking en communicatie mensen hebben. Het mooie van deze scan is dat er geen oordeel aan hangt, iedere uitkomst is goed. Het geeft weer welke sterke kanten mensen hebben en hoe zij elkaar aanvullen met de verschillende communicatiestijlen.
Wil je meer weten over onze tools en werkwijze en ontdekken wat wij voor jou kunnen doen?